Zsírégető vállak. Edzéstervek nőknek


Kar bicepsz, tricepsz és váll akár otthoni edzése Nyáron a karok és vállak szem előtt vannak. A szép kar és váll sokak áhított célja.

Kettlebell a kemény edzés eszköze "A kettlebell primitíven egyszerű és halálosan hatékony, akár egy AK Karrierjét mint mezőgazdasági szerszám kezdte, ezt az eszközt használták a termény lemérésekor ellensúlyként.

Egy kedves olvasónk Kinga küldte be az alábbi saját kar és váll edzéstervét, a képeket mi tettük hozzá. Szóval, ha valaki szép karokat szeretne, akkor igenis muszáj a tricepszünket is megmozgatni, nem csak a bicepszünket edzeni. Ha nincs kedvünk, vagy elég időnk elmenni az edzőterembe, akkor otthoni edzéssel is végezhetünk gyakorlatokat zsírégető vállak az izomcsoportra. Egyszerű mozgásfunkciójából adódóan zsírégető vállak az otthoni edzéssel saját testsúlyos gyakorlatokkal is könnyen terhelhető, de még jobb ha van otthon kézi súlyzónk.

Ha nincs kézi súlyzónk nyugodtan végezhetjük az edzést ásványvizes palackokkal is.

Első gyakorlat a homlokhoz engedés. Feküdjünk le a padlóra, vagy ha van otthon fitballunk akkor arra és a kézi súlyzót fogjuk a két kezünkbe.

zsírégető vállak

Fejünk mögé engedjük le a súlyzót úgy,hogy a felkarral derékszövet zárjon be, majd nyújtsuk ki. Ezt ismételjük meg 4x10 alkalommal. Következő feladatunk a tricepsz nyújtás állva. Álljunk fel és engedjük ismét a fejünk mögé a kézi súlyzót két kézzel úgy, hogy a felkarral ismét derékszöget zárjon be, majd nyújtsuk ki.

Figyeljünk arra ,hogy a könyökünk végig a fülünk mellett legyen. Ezt végezzük el 4x10 alkalommal. Ezt követően jöhet a lórúgás. Itt vegyük egyik kezünkbe a kézi súlyzót, vagy a vizes palackot.

Majd döntött törzzsel támaszkodjunk meg egyik kezünkkel a térdünkön, ezt követően azt a kezünket, amiben a súlyzót tartjuk emeljük derékszögbe fel a törzsünk mellett, majd alkarunkat nyújtsuk ki, úgy hogy felkarunk nem mozdul el a törzsünktől. Figyeljünk arra, hogy csuklónk ne billenjen meg, hanem erősen tartsuk kezünkben a súlyzókat.

Ezt a gyakorlatot is 4x10 ismételjük meg.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

Utoljára pedig jöhet egy sajáttestsúlyos gyakorlat. Fekvőtámasz szűk kéztartással.

A kerek, tónusos vállak legjobb gyakorlatai

Ha a rendes fekvőtámasz nem megy nyugodtan tedd le a térded és végezd úgy. A lényeg ,hogy szűk fekvőtámaszt csinálj, mert csak akkor fogod megdolgoztatni a tricepszedet.

Ha a könnyített fekvőtámaszt csinálod végezz 3x8 ismétlést, ha a rendes fekvőtámaszt csinálod, ahol a lábak nyújtva vannak akkor nyugodtan mehet ebből is 4x A tricepsz megedzése utána végezzünk gyakorlatokat bicepszre is, hogy szép feszes és izmos karunk legyen. Elég gyakorlat is a bicepsz edzéséhez, azonban ezeknél az edzéseknél legalább egy kézi súlyzóra szükségünk van. Az első gyakorlat a koncentrált bicepsz ülve: Itt üljünk le egy székre, majd azt a kezünket amelyben a súlyzó van támasszuk a térdünknek.

Zsírégető vállak követően hajlítsuk be az alkarunkat, a felkar végig a lábhoz simulva van. Ebből a gyakorlatból végezzünk 4x8 darabot. Következő gyakorlatunk az egykezes bicepsz állva. Kézi súlyzónk combunk mellett párhuzamosan helyezkedjen el.

Felváltva emeljük kezünket úgy,hogy csuklónk kifelé fordul, közben a felkarunk mozdulatlan marad, emeljük addig amíg a súlyzó vízszintesbe kerül. Majd lassan engedjük le a karunkat. Végezzünk 4x8 ismétlést. Itt bármilyen bútordarab alkalmas amivel megtudod a megfelelő fokban támasztani a felkarodat.

A 8 legjobb zsírégető kardiomozgás

Ennél a gyakorlatnál fontos, hogy felkarod végig a bútordarabon maradjon. Itt is végezzünk 4x8 ismétlést. Utolsó gyakorlatunk pedig a kalapácsos bicepsz gyakorlat. Itt a kézi súlyzó nem fordul ki ,hanem párhuzamos zsírégető vállak lábfejünkkel. Ennél a gyakorlatnál is felkarunk a törzs mellett mozdulatlan marad.

KETTLEBELL

Majd lassan engedjük le karunkat. Ismételjük meg 4x8.

zsírégető vállak

Váll edzése a nyár közeledtével nagyon fontos, mivel jönnek az ujjatlan felsők, amik megmutatják vállunkat. Az otthoni válledzéshez nincs másra szükségünk mint kettő kézi súlyzóra, vagy kettő vizes palackra.

  • Több mint 40 hogyan lehet lefogyni
  • Edzés közben fogyni fog
  • Fogyás fű

A gyakorlatok elvégzése előtt végezzünk vállkörzéseket, hogy bemelegedjen a vállizom, ezzel elkerülve a sérüléseket. Első gyakorlatunkat végezzük ülve.

zsírégető vállak

Vegyük kezünkbe a kézi súlyzónkat, majd zsírégető vállak a nyakunk magasságába. Ezt a gyakorlatot nyakból nyomás kézi súlyzóval.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Egyenes háttal nyomjuk ki a karunkat a fejünk felé, ott tartsuk meg másodpercig, majd engedjük vissza. Következő gyakorlatunkat is ülve végezzük.

  • Hogyan lehet lefogyni rövid időn belül
  • A fogyás előnyei
  • Mens egészség dühös zsírégetés

Ez a döntött törzsű oldalemelés ülve. Mellkasunkkal dőljünk rá a combunkra, kezünk a lábszárunk mellett helyezkedik el, enyhén hajlítva. Felkarunkat addig emeljük amíg hátunkkal egy vonalba kerül, alkarunk enyhén hajlítva van most is. Ezt végezzük el 4x8 alkalommal. Most álljunk fel és helyezzük testünk mellé a kézi súlyzókat.

zsírégető vállak

Kicsi terpeszbe állunk, a lábfejek egyenesen állnak. Két kezünket egyszerre emeljük meg, lehetőleg amíg párhuzamos lesz a talajjal, de ha eddig nem megy akkor addig emeljük amíg bírjuk.

Lassan végezzük a gyakorlatot, ne lendületből. Az utolsó gyakorlat az előre emelés. Álljunk kis terpeszbe, majd vegyük kezünkbe a kézi súlyzókat, vagy vizes palackokat.

A kiinduló pózban a kezünk a testünk előtt van, innen emeljük szemmagasságig. A könyökünk legyen enyhén behajlítva a gyakorlat során illetve a csuklónk ne mozogjon, próbáljuk egyenesen tartani, majd lassan engedjük vissza kezünket.