Olahraga zsírégetés


olahraga zsírégetés fogyás suffolk va

A kutatók nem ajánlják a sportolóknak a keton-sót Orvosi videó: What I Wish Someone Had Told Me In Medical School About Nutrition A rendszeres testmozgás mellett a táplálékfelvétel fenntartása nagyon fontos a sportolók számára, hogy testüket megtartsák.

Az egyik táplálékfelvétel, olahraga zsírégetés gyakran a sportolók fogyasztanak, a keton-só-kiegészítők.

olahraga zsírégetés multi slim recenzie

Valójában nem olyan sportolók, akik kötelezően kiegészítik a keton só-kiegészítőket az állóképesség növelőinek, mert úgy gondolják, hogy a só az egyik olyan táplálék, amely jó táplálkozással rendelkezik. Ez a helyes feltételezés azonban? Lásd a teljes áttekintést ebben a cikkben.

Mintha ez a világ még ebből a szempontból is meg lenne osztva; a szállodák reggelizői, a kávézók vendégei és a délutáni összejövetelek szürcsölői között mindig is két csoport létezett, és mindig is kettő fog: a kávésok meg a teások. Mindannyian tudjuk, hogy a zöld tea hatékony zsírégető, és hogy a feketekávé mennyi áldásos hatást tud okozni, de azt tudod, hogy a fogyás és az egészséges életmód szempontjából melyiket érdemesebb fogyasztani?

Mi a keton-sótartalom? Magában a keton-só a béta-hidroxi-butirát BHBamely ásványi sókkal, például nátrium- kalcium- és magnézium-sókkal kombinálódik, és amelyek a test felszívódásának növelésére szolgálnak.

olahraga zsírégetés veszteséggel kapcsolatos információk

Működése ugyanaz, mint a ketogén étrend, amely a szervezetben a ketózist használja. A ketózis maga a normális anyagcsere-folyamat, amely a szervezetben előfordul, amikor keton alakú zsírt használnak a test és az agy energiájának biztosítására. A szervezetben lévő keton túlzott mennyiségét ketózisnak nevezik. Nos, ez a kiegészítés célja, hogy növelje a ketonok szintjét a vérben, hasonlóan a ketózishoz, hogy a test energiát kapjon tőlük.

olahraga zsírégetés m stak zsírégető

Ez azt jelenti, olahraga zsírégetés a sportolók gyakran fogyasztanak keton-só-kiegészítőket, hogy növeljék az energiát és az állóképességet a fizikai edzés vagy a mérkőzés előkészítése során. A keton sótartalmú készítmények veszélyesek voltak a sportolók számára A kanadai British Columbia Egyetem kutatói által végzett tanulmány szerint a tápláló só vagy keton-só-kiegészítők fogyasztása inkább gátolhatja, mint javíthatja a sportolók teljesítményét nagy intenzitású gyakorlatok során, mint például 10 km-es futás vagy kerékpározás.

A vizsgálat során a kutatók tíz felnőtt férfi sportolót vettek fel, olahraga zsírégetés testtömeg-indexe volt BMI vagy.

Diétás receptek egész napra - Hogyan lehet fogyni hasból?

Ezután a kutatók két csoportba osztottak véletlenszerűen két csoportot. Az első csoport a keton-só-kiegészítőket, míg a második csoport nem vette át a kiegészítőt.

Az anya tejének összetétele a kisbaba igényeinek megfelelő: a többi emlős tejével összehasonlítva viszonylag magasabb tejcukor laktóz tartalommal táplálkozási diéta 6 hónapos csecsemők számára alacsonyabb zsír- és fehérjetartalommal rendelkezik. This bike also explains why when you preset custom controls for a game you struggle to play the game with the normal controls.

Fél óra múlva, miután a résztvevők lenyelték a kiegészítőket, a kutatók egy bizonyos időtartamra kerékpáros próbát folytattak. Bár a korábbi kutatások kimutatták, hogy a keton-kiegészítők javítják a tartós teljesítményt.

Egyszerű edzés gyakorlat otthonra írta: ridikul. Sokunk úgy van vele mostanság, hogy mivel nem ajánlott elmenni a konditermekbe vagy sok már be is zártinkább otthon kezd el mozogni. De mit, és hogyan érdemes csinálni? Ha csak napi húsz percet rászánunk egy egyszerű gyakorlatsor elvégzésére, nem csak testileg, de pszichésen is sokkal jobban lehetünk. Íme egy igazán egyszerű edzéssor, amely minden izmodat megmozgatja és semmilyen eszközre nincs hozzá szükséged!

A tanulmány eredményei azonban éppen ellenkezõek. Az Applied Physiology, Nutrition és Metabolism című folyóiratban publikált kutatás azt mutatja, hogy a keton só a vér ketonszintjének emelésével és a testnek az üzemanyagként való zsírégetésére kényszeríti.

Tény, hogy a zsírégetés energiaforrássá válása hosszú és bonyolult időt igényel. Ez azt jelenti, hogy a zsírból származó energia nem lehet ideális a sportolók számára, mert a sportolóknak gyorsan termelt energiaforrásokra van szükségük, mint például a vércukorszint cukor.

olahraga zsírégetés termozsírégető max dawkowanie

A kutatók nem ajánlják a sportolóknak a keton-sót Jonathan Little professzor, a British Columbia Egyetem Vancouver-i egyetemi asszisztense elmondta, hogy a keton sótartalmát nem ajánlott sportolóknak. Tehát a sportolóknak a keton-só-kiegészítők feltételezését meg kell fogyasztaniuk, hogy növeljék az állóképességet és a teljesítményt, ha a mérkőzés nem megfelelő.

Ezen túlmenően a kutatók azt is megjegyezték, hogy a sót keton-kiegészítőknek más ismeretlen mellékhatásai lehetnek.

olahraga zsírégetés elveszíti a testzsír ütemtervét

Ezzel a kutatók mindenkit felhívnak, különösen a sportolókat, hogy vigyázzanak a keton-só-kiegészítők bevételére. A keton-só-kiegészítők alkalmazásának további mélyreható mellékhatásainak biztosítása érdekében további kutatásokat kell végezni.

Keton-só kiegészítők sportolóknak, hasznos vagy veszélyes?

  • Idő előtt látni fogyás eredményeket
  • sportszakértők | July