Meddig, amíg a fogyás eredménye nem lesz


Elsőre olyan egyszerűnek tűnik a dolog: ha fogyni akarok, több idős férfiak súlycsökkenése kell elégetni, mint amennyit beviszek. Na, de valóban ilyen egyszerű ez a matek?

Megállt a fogyásom

Meddig tart a kezdeti csoda, hogy hetente akár egy kiló is lemegy? És mit csináljak, ha megáll a súlycsökkenés, de még fogyni szeretnék? Csak az számít egyáltalán, hogy a súlyom kevesebb legyen, vagy van különbség fogyás és fogyás között? Ezekkel a kérdésekkel kapcsolatos tapasztalataimat foglalom össze ebben a bejegyzésben. Hogyan kezdődött?

Mennyit lehet fogyni a zsírégető készítményektől?

Úgy lehetett, amikor egy balatoni nyaralás után hazatérve ráálltam a mérlegre és kereken kilót mutatott. Három évvel voltam egy gerincműtét után és azóta nem sportoltam semmit, így aztán jöttek a kilók hónapról hónapra. Ez viszont egy olyan lélektani határ volt, hogy amint megláttam mennyi a súlyom, azonnal jött az elhatározás: Le kell fogyni!

Azonban kilóval nem mertem olyan bátran belevágni a dolgokba, ezért természetesen nem futással kezdtem a fizikai aktivitást.

Melyek a diétázással kapcsolatos legnagyobb tévhitek?

Eleinte HIIT-szerű edzést csináltam otthon, illetve szobabicikliztem vacsora helyett. Kicsit az étkezésemen is változtattam.

nyers kakaó a fogyáshoz

Kerültem a fehér lisztes és cukros ételeket. Viszonylag gyorsan mentek le a kilók, ettől egyre bátrabb lettem és már lemerészkedtem a konditerembe is, ahol minden edzés után ráálltam a futópadra. Lassú kocogást, tempós sétát csináltam. Ettől meddig mozgástól egy évvel később már csak 95 kiló voltam.

Ezek a fogyókúrával kapcsolatos legnagyobb tévhitek

Egyszóval futás nélkül is lefogytam 15 kilót, de a fogyás ezen a ponton megállt. A fogyással együtt egy másik nagy változás is történt. Azt vettem ugyanis észre, hogy minden edzésnél alig várom, hogy a végére érjek és ráállhassak a futópadra. Egyre többet akartam, míg végül a futás lett az edzés központi része.

fogyás jelentőséggel bír

Ekkor döntöttem úgy, hogy kipróbálom igaziból és kimentem az utcára futni. Így kezdődött az egész.

Zsírégető kalauz Igazodj el a zsírégető készítmények világában! Mi a legtutibb módszer a fogyáshoz? Melyik a leghatékonyabb, legjobb zsírégető készítmény?

Hogy jön ide a fogyás? Amikor elkezdtem szabadban futni, azt élveztem a legjobban, hogy büntetlenül ehetek. Kis túlzással azt és annyit ettem, amennyit akartam közben tartottam a súlyomat.

Egy darabig működött az "eszem még egy zserbót, majd lefutom" dolog. Viszont az álmom az volt, hogy 90 kilóra lefogyjak, de az akkori edzéssel és étkezéssel csak tartani tudtam a súlyomat.

Miért fuccsolnak be a diéták?

Valamit lépni kellett, hogy ez változzon. Sok okosságot olvas az ember fogyás témában, nekem a leginkább az ragadt meg, hogy "egyszerű a matek:, ha több kalóriát égetsz, mint amennyit eszel, akkor fogyni fogsz, Ennek szellemében fokoztam az intenzitást, emeltem a kilométer számot és vártam a csodát.

Csodák pedig nincsenek.

  • Zsírégető kalauz
  • Vess be pár garantáltan hatásos trükköt!
  • Nem okoz- e depo fogyni?
  • A fogyás beindítása - Fogyókúra | Femina
  • Futással fogyni - Gyere-futni
  • Hb fogyni

Mivel az étkezésen semmit nem változtattam, ezért a hatás a következő lett: A hirtelen megnövelt edzésmennyiség hatására először lement még kiló, majd lassacskán visszajött és rajtam is maradt.

Sajnos a kilók egy része ráadásul izomból ment le és hasi zsír formájában jött vissza. Ezért a mottóm szellemében tovább fokoztam a futás mennyiségét, aminek hatására megint lement az a kiló, de aztán megint csak visszajött.

Csurmi Mikor indul be végre a fogyás?????????????? A helyedben ugyanazt folytatnám, amivel kezdted, adj időt a szervezetnek, amíg valóban átáll. Másrészt, ha csökkented a bevitt kalóriát, a szervezet állítólag tartalékolós üzemmódba kapcsol, tehát nem lebontani fog, hanem gyűjtögetni. Inkább maradj meg a korábbi napi kcal mellett, és inkább mozogj, sportolj többet az eddigieknél.

Klasszikus jojó effektus lépett fel, csak én nem az étel megvonással értem el amíg a fogyás eredménye nem lesz táplálást, hanem a kalóriaégetés emelésével. Végülis a hatás ugyanaz, hisz nagyobb intenzitáshoz több kalória kell és ha nem megfelelően pótolja az ember, akkor a test "éhezni" fog.

Hogyan fogytam le 30kg-t? Tanácsaim az életmódváltáshoz!+Minta étrend! -Egészséges, Tudatos étkezés

Arra pedig úgy reagál, hogy a következő adandó alkalommal raktározni kezd. Teljesen egyértelmű volt, hogy nem jó úton járok. Oké, de akkor mi legyen most? Továbbra is csak arra koncentráltam, hogy kalória deficitben legyek. Ezért arra gondoltam, hogy az edzés fokozásával párhuzamosan visszafogom az étkezést, csökkentem a napi kalóriabevitelt. Ezt úgy képzeltem el, hogy egy kalóriaszámolós alkalmazásba beírtam amit ettem egy nap és ha elértem a napi mennyiséget, akkor nem ettem többet aznap.

Ennek meg is lett az eredménye: Fogyás helyett hízás!

nincs zsírégetés a tren

Két évvel ezelőtt, év elején 93 kiló voltam és készültem életem első maratonjára. A felkészülés során heti kilométert futottam és a napi kalória bevitelt, az applikáció nél határozta meg. Plusz az, amit sporttal elégettem.

Tehát ha futottam 10 km-t és ezzel kalóriát elégettem, akkor annyival több lett a napi limit.

További ajánlott fórumok:

Ez napi szinten kb kalória deficitet eredményezett. A terv amíg a fogyás eredménye nem lesz a hőn áhított versenyre 90 kilóra kellett volna lefogynom. Ehhez képest októberben, a verseny napjának reggelén 96 kiló voltam.