Fogyni 7 kg egy héten belül, Bejelentkezés


Zátrok Zsolt 0 Fogyás… nehéz kérdés.

a legjobb élő helyek a fogyáshoz

A kilók sokkal könnyebben jönnek fel, mint ahogy leadhatók. Vizsgáljunk meg néhány, a fogyással kapcsolatos fogalmat és jelentésüket.

Fogyás – diétával vagy sporttal hatékonyabb?

Ezek megértése segíthet abban, hogy még céltudatosabban szabadulj meg a feleslegtől. Átnézem két -diétával kapcsolatos- tanulmány adatait is, melyekből kiderül, hogy mi az optimális módszer. Testünk a működéséhez folyamatosan energiát használ el, melyet a táplálkozással pótolunk. Az energiafelhasználás-leadás egyensúlynak háromféle állapota lehet.

A benne szereplő információk elavultak lehetnek. Annyiféle diéta van már, hogy az ember azt sem tudja, melyikhez forduljon, ha fogyni szeretne.

Ha a bevitel-felhasználás közel azonos, akkor testsúly állandó. Ez a természetes és a hosszútávú egészség szempontjából legkedvezőbb állapot. Ha tartósan kevesebb energiát viszel be, mint amire szükséged van, szervezeted a tartalékokat használja fel és ezzel csökken a testsúlyod.

Ha tartósan több energiát viszel be, mint amire szükséged van, a szervezeted elkezdi tartalékolni, raktározni és ezzel nő a testsúlyod. A fizika könyörtelen A fizika egyik alaptétele az energiamegmaradás törvénye: Az energia nem vész el, csak átalakul. Ebből következik az a könyörtelen tény: ha nő a testsúlyod, akkor többet eszel, mint ami az életed fenntartásához szükséges. Cukorbetegség, magas vérnyomás, érelmeszesedés, ízületi panaszok, légzési nehézség, stb-stb.

Az elhízás az egyik legveszélyesebb betegség — ami időben észbe kapva még gyógyítható!

fogyni a kupogással

Ha már szövődmények megjelentek, akkor elkéstél kicsit, de még ekkor is sokat javíthatsz az állapotodon.

Ezért legkésőbb MOST kezdj bele! Fogyás kalóriadeficittel Kalória deficit jelentése: a bevitt energia mennyisége kevesebb, mint amennyit az alapanyagcserével és a napi fizikai aktivitással felhasználsz.

Zsír-egyenérték Egy kilogramm raktározott zsírban kCal kilokalória található, így kiszámolhatod, hogy ha naponta  kCal-val kevesebbet viszel be mint a szükségletedakkor egy hónap alatt legfeljebb 2 kg-tól tudsz megszabadulni. Azaz 5 kg felesleg leadásához hónapig kell éhezős diétával sanyargatnod magad.

Sokkal hatékonyabb, ha a fizikai aktivitást beemeled a mindennapjaidba. Edzés során kb. De ne szaladjunk ennyire előre: nézzük, hogy mit találtak két tanulmány során. Elmondható, hogy arányban történt a zsír, és az izomvesztés, tehát 10 kg-nyi fogyás esetén 8 kg ment le testzsírból és 2 kg izomból és vízből.

Tartson be 7 szabályt és fogyjon egy hét alatt 4,5 kilót

Extrém, csak napi kalória bevitel Ez a tanulmány elment a legvégsőkig, ami csak kalória bevitelét jelentette naponta, és edzéseket is tartalmazott. Mindez hatalmas kalóriadeficithez vezet. A tanulmány eredményei alapján megállapítható, hogy a fizikai aktivitás és diéta együttesen hatékonyabb a súlycsökkentésben, mint a diéta önmagában Az eredmények is extrémek, a PSMF csoport kalória, hús, hal és szárnyas naponta és semmi más edzésekkel tarkított napjai után 15 kg-ot fogytak 12 héten belül, 1,25 kg-ot hetente, azaz több mint 5 kg-ot havonta.

Az azonos diéta edzés nélkül 13 kg-nyi fogyást eredményezett 12 héten belül. A második csoport, a BCDD kalória, kiegyensúlyozott ételekből edzésekkel együtt 14 kg-ot fogyott 12 héten belül, az eredmény majdnem ugyanaz, mint az előző csoporté. Volt két további csoport, melyek tagjaiilletve kalóriát fogyasztottak.

fogyás és zsírégetés különbség

A as kalória csoport 13 kg-ot fogyott 8 hét alatt, azaz 1,6 kg-ot hetente, és 7 kg-nyit havonta. De az ilyen kis kalóriabevitelű étkezés nem biztonságos, orvosi felügyeletet igényel.

Ezeket a csoportokat nem is részleteznénk tovább. Figyelembe véve a csoportok nagy kalóriadeficitét, mindannyian naponta kaptak multivitaminokat. A csak proteint fogyasztók csoportja nagyszerű eredményeket ért el, jobbakat, mint a kalóriás csoport, de ez az extrém diéta tápanyaghiányhoz vezethet, így a zöldségek fogyasztása is nélkülözhetetlennek tűnik.

karcsúsító szalonok Málta

Azok a csoportok, akik sportoltak is, meg tudták tartani a súlyukat, míg azok, akik csak diétáztak, visszaszedték a fölös kilókat: majdnem annyit, amennyiről indultak. Tehát a testedzés egyértelműen hasznos, mivel ez az életmód részévé válik.

Végeredményben pedig a testmozgást is végző csoportok több súlyt adtak le, fogyni 7 kg egy héten belül a többiek. Azok a csoportok, melynek tagjai sportoltak is, fogyni 7 kg egy héten belül 12 hét alatt növekvő erőről számoltak be, míg a csak diétázók erőt veszítettek. Attól, hogy egy kapszulát beveszel, nem következik be érdemi változás — különösen, ha tovább folytatod a nassolást és hanyagolod a mozgást.

Gabi fogyástörténete: "4 hét alatt 5,5 kg zsírt adtam le" - Alakorvoslás Blog

Gyors fogyás lehetséges, de ehhez nagyon kevés kalóriát kell enned naponta. Ezért jobban teszed, ha lassabb és tartós fogyásra rendezkedsz be. Kezdj sportolni és nézd meg alaposan mennyi kalóriát eszel meg.

Nem kell rögtön maratont futni!

3 hét alatt fogytam 7 kg-ot, ez nem sok kicsit? (lentebb)

Kezd el perc sétával. Minden nap növeld 1 perccel a mozgásra fordított időt és hetente fokozd az intenzitást. Ha a nagy súlyod miatt a séta közben ízületi fájdalmat érzel, akkor inkább kerékpározz!

éget a csípőzsír egy héten belül

Ez csökkenti az ízületeid terhelését. Ha már elkezdted a sportot, ne is hagyd abba életed végéig!

legjobb otthon fogyás rutin

Ideális fogyás 0, kg között van hetente, azaz havonta kg-tól tudsz megszabadulni úgy, hogy alapvetően az életmódod rendezed át. Ezzel semmilyen módon nem veszélyezteted az egészséged, sőt…!

  • Farkas Kitti Ahogy Gabi látja: Gabi vagyok, 47 éves, van egy kislányom, egy sokat utazó férjem és egy nagyon pörgős munkám.
  • Anyagcseréje a fogyáshoz
  • Így diétázzon kiló felett – Étrend+tanácsok | Diéta és Fitnesz
  • ÉletmódFitness fogyásfutásmozgássporttáplálkozás Sokan vártátok már ezt a posztot, és nagyon bízom benne, hogy ez is lesz olyan inspiráló, mint a diy bejegyzéseim.
  • Fogyás - diétával vagy sporttal hatékonyabb? - Dr. Zátrok Zsolt blog

A kezdetekben természetesen erős önkontrollra van szükséged ahhoz, hogy tud korlátozni kalóriabeviteled és akkor is edzz, amikor nem kívánod.