Könnyű egészséges szendvicsek a fogyáshoz. Így készíts könnyű, egészséges szendvicset! | Well&fit


5 egészséges gyorskaja, amitől tényleg lefogyhatsz | Well&fit

Diéták 0 Sokan a minél gyorsabb fogyás érdekében száműzik étrendjükből a kenyérféléket. Pedig ha a megfelelőt választják, akkor alkalmanként igenis belefér a fogyókúrába egy finom szendvics!

fogyás tippeket enni jól

Minden napra egy Válassz teljes kiőrlésű Graham-lisztből készült terméket a szendvics alapjául. Egy nap csak egyszer egyél ilyesmit, például ebédre. Reggelre fogyassz például joghurtos gyümölcssalátát némi zabpehellyel, estére pedig egy tartalmas salátát vagy egy könnyű levest. Mediterrán: görög salátás szendvics Keverj össze 1 kis gerezd átnyomott fokhagymát apróra vágott snidlinggel és 1 tk olívaolajjal.

Így készíts könnyű, egészséges szendvicset!

Ízesítsd borssal, majd tegyél bele 50 g felkockázott juhsajtot. Hagyd állni kb. Közben karikázz fel fél fej lila hagymát, 1 db paradicsomot és g uborkát. Vágj félbe 1 db teljes kiőrlésű zsemlét.

fogyni most az egyszerű módon

Az alsó részére tegyél salátalevelet, majd halmozz rá a hagymát, a paradicsomot, az uborkát, néhány szem olajbogyót, majd a juhsajtot. Végül az egészet fedd le a felső részével. Keverj össze 30 g cottage cheese -t vagy ricottát 1 ek tejföllel, ízesítsd fűszerpaprikával, sóval és borssal.

mennyi súly veszít 8 hét alatt

Szeletelj fel 1 db paradicsomot. A kifli alsó felére fektess 1 db salátalevelet, kanalazd rá a krémet, tegyél rá 1 szelet sovány sonkát, végül fedd be a paradicsomszeletekkel és a kornspitz felső részével.

Ebédre belefér egy könnyű egészséges szendvicsek a fogyáshoz és egészséges szendvics Húsimádóknak: pulykás szendvics Vágj kis kockákra g csirkemellfilét. Szeletelj fel 1 db piros kaliforniai paprikát és 1 kis fej lila hagymát. A húst sózd, borsozd meg használhatsz szárnyas-fűszerkeveréket ismajd kevergetve pirítsd meg a hagymával és a paprikával együtt 2 ek olívaolajon.

Ne száműzd a kenyeret! A szendvicsdiétával még fogyhatsz is

Vágj félbe 1 db teljes kiőrlésű vagy rozsos minibagettet. Az alsó részén ossz el 1 marék megmosott rukolát, kanalazd rá a húsos-paprikás ragut, majd tedd rá a retket.

Végül fedd le a tetejével. Főzz meg 1 db tojást.

Piríts meg 2 szelet teljes kiőrlésű vagy Graham-toastkenyeret, és vékonyan kend meg light margarinnal. Helyezd rájuk a salátát, a felkarikázott tojást, majd szórd meg a reszelt répával.

Itt a legfantasztikusabb diéta: fogyj tésztával és csokival! Karikázz fel 50 g kígyóuborkát, tedd a kétszersültekre, és fedje le szelet sovány pulykamellsonkával.