5 apró változás a fogyáshoz


Fogadd meg ezeket a tippeket, hogy jobban menjen a fogyás!

Account Options

Barátod, a kajanapló Légy alapos, és jegyezd fel, mennyit ettél, mikor és mit! Talán kíméletlennek hangzik, de bizonyítottan hatásos: a kajanaplóval diétázók átlagosan kétszer olyan gyorsan képesek leadni a vágyott súlyt, mint akik nem alkalmazzák a módszert.

Ezért már megéri, igaz? Használd ki a reklámidőt Mostantól a reklám ne csak a gyártóknak jelentsen hasznot, hanem neked is: a kedvenc műsoraid reklámideje tökéletesen alkalmas, hogy lépcsőzz egyet, tekerj kicsit a szobabiciklin vagy akár csak végigtáncolj egy-két számot.

nbc hírek fogyás

Bármit, csak pattanj fel néhány percre a kanapéról! Le a transzzsírsavakkal A top 5-ös veszélylista a következő: sütik, cukor, jégkrém, chips és sült krumpli.

Kapcsolódó cikkek

Ha hetente mondjuk 6 alkalommal szoktál ilyesmit enni, ne skippeld őket azonnal, inkább haladj fokozatosan: először csak 5-ször, aztán már csak 4-szer…és hirtelen hipp-hopp, eltűnnek!

Például, ha minden nap kapsz mailben egy ínycsiklandó salireceptet, már nem tűnik akkora lemondásnak, hogy ezt ebédelj.

a5 zsírégető mellékhatások

Éljen az inspiráció! Még egy kis séta Ugye 5 apró változás a fogyáshoz, hogy napi 30 perc mozgás az alap? Ha pedig erre még percet ráhúzol, sokkal könnyebben fogysz majd.

1. Figyelj oda, mit iszol

Engedj a kutyusod sétáért könyörgő tekintetének, vagy fuss össze a barátnőddel a Margitszigeten egy kis dumcsira, és közben tégy a karcsúságodért. Egy kis izommunka Az izmaink szerencsére nem érzékelik a különbséget egy teljes edzés és egy pár perces tréning között, így ha alkalmad van rá, dolgoztasd meg őket egy kicsit csak úgy, edzéstől függetlenül.

leghatékonyabb fogyás technikák

Végezz vádli- és karerősítő gyakorlatokat egy székkel vagy a lépcsőn, akár csak pár percen át — az eredmény felemelő lesz. Szeretünk, pedométer!

a legjobb módszer a zsírégetők bevételére

Ismered a pedométert? Ez az okos kis szerkentyű a testedre erősítve azt tartja számon, hány lépést teszel egy nap.

2. Tarts mértéket

Csináld magad! Tudod, miért jó magad készítette ebédet enni? Ezer oka van: szabályozhatod az adag nagyságát, tudod, mi kerül az ételedbe, olcsóbb, és a fiúkollégák meggyőződhetnek róla, hogy egy igazi kis házitündér vagy.

  1. Néha a kicsi, vállalható változások is jelentős eredményekhez vezethetnek.
  2. Ha fogyni szeretnél, a részletekre kell odafigyelned, nem csak a nagy dolgokra érdemes koncentrálnod.

Szükséges még győzködnünk? Tartsd be a 2 km-es szabályt! Lassan már mindenhová autóval vagy tömegközlekedéssel járunk, pedig a napi 2 km séta az egészséges élet alapja.

5 HASZNOS TIPP fogyáshoz!

Ezért azt javasoljuk, hogy ahová csak lehet, sétálj, főleg most, hogy kitört a tavasz! Lassan rágj, tovább érsz Íme, egy szuper kis ideje elveszíteni 20 testzsírt, hogyan álld meg a habzsolást: ha mondjuk megkívánod a csokit, először csak szívd be az illatát, nézegesd meg jól, és képzeld el az ízét.

legjobb fogy? si tippek anyuk? k sz? m? ra

Majd harapj belőle egy apró falatot, tartsd a szádban 10 másodpercig, és hagyd elolvadni, mielőtt lenyelnéd. Ha még mindig kívánod, harapj még egy falatot, de ezúttal 20 másodpercig tartsd a szádban nyelés előtt.

Fogadunk, hogy ha ezt betartod, nem jutsz el a negyedik falatig! Fotó: Profimedia — Red Dot.